maandag 13 augustus 2012

Noorse Wol - Norwegian Wool

In Noorwegen kocht ik ook wat wol en breinaalden, weet nog niet wat ik ermee ga maken.


 Ergens wandelend in de buurt van de trein van Flåm, zag ik dit winkeltje voor "Husflid og kunsthandverk", daar komt de wol vandaan


---
I also bought some wool in Norway and knittingneedles, do not know what to make from it.

Walking along the railway track of Flåm I found this boutique for "Husflid og kunsthandverk", that is where I bought the wool.

2 opmerkingen:

  1. Niets leukers dan wol of stof kopen tijdens de vakantie!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie wol en heerlijk winkeltje! Ik neem ook altijd wel wat mee terug van vakantie....
    Deze keer uit Zweden wat viltwol en allerlei tweedehands spul...het is veel te leuk alemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...