zaterdag 15 juni 2013

Vaderdag vouw idee - Fatherday folding idea

Morgen is het vaderdag en ga je saai geld geven (zoals ik o.a. ga doen...) dan kan je dat heel leuk vouwen. 



Je doet het zo:








en als je het op een kaart plakt, er een kledinghanger bij tekent en het voorziet van een leuke tekst, dan is het toch weer een origineel cadeautje geworden:


---

Tommorow it is fathers day, and when you are going to give money, there is a nice way to fold it. See above the instructions. And when you tape it on a card, ad a drawing and some text. You will have an original present anyway...

7 opmerkingen:

  1. Grappig kaartje is het zo geworden. Ik vouwde pas een hartje en had de tutorial op het wereldwijdeweb gevonden. Deze gaan we natuurlijk ook onthouden, manlief kreeg deze ook al eens. Heel grappig!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lady!
    Super leuk idee! enne, ik heb de goodies binnen!!! en er zat ook een vlopje van jou bij! super bedankt voor je leuke goodie!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh en ik vergeet helemaal je recept, ziet er heerlijk uit!!! die gaan we zeker weten maken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat origineel! Ga ik onthouden! (Manlief krijgt geen geld, alleen een knutselwerkje, haha) Maar leuk voor een verjaardag of zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @lien: ha ha, manlief hier krijgt niets want daar moet je vader voor zijn... Toch? Maar we zijn hier zo gelukkig dat we nog twee vaders hebben en die gaan we morgen bezoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook knutselwerkjes voor papa, eigen vaders hebben we niet meer om in het zonnetje te zetten. Geld heb ik nog nooit gegeven.
    Maar dit is wél leuk om te onthouden voor een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee voor een verjaardag, ik heb hem direct gepind!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...