donderdag 16 augustus 2012

Alweer leuke post! - Again happy mail!

Ik durf het bijna niet te typen...
maar vandaag lag er alweer leuke post op de deurmat...
Ik heb de give-away gewonnen bij Charadano.

Een mooie sleutel of tashanger die werd begeleid door een mooie flow-kaart:


Dankjewel, Charadano! En ze maakt nog veel meer leuks, ga maar eens kijken op haar blog.

Ik zag vandaag op de blogroll nog veel meer leuke give-aways, bijvoorbeeld bij Fie bakt en haakt, bij Rianne van Waals, bij Kaatjes Verhaaltjes en bij Emmel. Maar ik durf bijna niet meer te reageren, na zoveel give-away geluk de afgelopen weken.

---

Today again very nice post on the door mat, I won the give away at Charadano. A very nice handmade keychain or bagdecoration. And a very nice vintage card came along.

She makes lots of more nice things, just have a look at her blog.

Today I saw a lot of other nice give-away's at my blogroll, for instance at Fie bakt en haakt, at Rianne van Waals, at Kaatjes Verhaaltjes or at Emmel. But I almost do not dare to participate, after such good give away luck the last weeks.  

7 opmerkingen:

  1. Hey, je mag van mij gerust in het rijtje staan... ik won er ook al heel veel, misschien heb je een geluksweek vast ;-) Succes, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha gefelies...is alleen maar leuk hoor en wat een pracht kado heb je gekregen...bij mij mag je ook mee doen
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/give-away-creaties-and-stuff-by-jenneke.html
    loopt tot en met de 20e
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluksvogel :-)
    TNX voor je kaart en boekenlegger, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook eens zo een geluksweek gehad! fijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk toch, zoveel geluk: geniet ervan!! Mooie tashanger heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij een geluksvogel! Wilde je nog even bedanken voor je lieve kaartje en boekenlegger... Heel erg leuk initiatief! Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt inderdaad geluk! Geniet ervan...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...