dinsdag 14 augustus 2012

Joepie!

Alweer hele leuke post vandaag. Ik ben een grote geluksvogel, want ik heb alweer een give-away gewonnen.

Twee hele mooie handgedrukte kaarten van Rianne van Waals.


Mooi, hé?

En ze maakt nog veel meer mooie dingen, ga maar eens een kijkje nemen op haar blog.

---

Yeah, again I'm very happy with the postman today, he brought a nice envelop. I'm really lucky lately, I won the give away at Rianne van Waals. Two nice handprinted cards.

And she makes lots of more nice things, have a look at her blog.

4 opmerkingen:

  1. Ik was ook bij de gelukkigen, ik mocht vandaag ook 2 prachtige kaarten ontvangen...
    Mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww wat leuk zeg, van harte gefelies met je prachtig gewonnen give away, wil je soms nog een kansje wagen ik heb er ook 1 staan, wel een heel ander iets maar misschien vind je het ook leuk
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/give-away-creaties-and-stuff-by-jenneke.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om ze zo weer te zien :-)
    Nogmaals veel plezier er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn heel mooie kaarten! Ik heb ook meegedaan. Maar jij bent de gelukkige. Ik gun ze jou hoor!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...