zondag 26 augustus 2012

Cake

Kennen jullie het merk Granny's? Dat zijn allerlei bakproducten die makkelijk te verwerken zijn, maar toch een ouderwetse smaak opleveren.


Ik kreeg een pak voor hazelnootcake van mijn zus. Het is makkelijk te verwerken, er zit zelfs een vorm bij.

En het smaakt ook nog eens lekker, een beetje als ontbijtkoek/cake.

Ik maakte eerder ook al eens appeltaart en dat zit in een leuk blikje.


---
Do you know the brand Granny's? That's a Dutch bakingmaterial brand, with easy to make products. My sister gave me a package for hazelnutcake. Above you see the result. Earlier I also made applepie, this is packed in a nice tin. 

6 opmerkingen:

  1. Nee, ken ik helemaal niet maar heb net hun website bekeken en dat ziet er goed uit! (je cake ook trouwens haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! ik ken het zeker!
    Ik vind de appeltaart echt de lekkerste (en makkelijkste) van alle
    appeltaarten die ik tot nu toe heb gebakken!

    smakelijk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit van gehoord, maar het ziet er goed uit! Leuke verpakking....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. r zit er één bij ons in de stad groningen... Ruikt heerlijk als je er langs loopt en de taarten zijn te lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit geprobeerd!Wel gezien in een kookwinkel hier in het dorp..?!?!?toch maar eens een keer proberen!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je brengt me op een idee voor mijn moeder haar verjaardag! Dankje!
    Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...