maandag 27 augustus 2012

Bedankje - Thanks

Voor al die mooie give-aways stuurders maakte ik deze bedankjes: boekenleggers. Ik gebruikte de wat-handig van Albert Hein voor de plaatjes, dat is van goed papier gemaakt.
 
 
 
Doordat een postcode en huisnummer op de envelop als afzender werd gezet, kon ik het adres achterhalen....
 
---
 
To thank all the nice give-away senders I've won, I made these bookmarks. I used the 'Wat-handig' magazine from Albert Hein for the pictures, it is made of good quality paper.
 
Cause the give-away-senders put their postal code on the back of the envelop I could trace the addresses.

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk. en vrij simpel ook. ik heb een hele stapel van dat soort tijdschriften waar ik nog iets mee wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk!! Ik scheur altijd mooie bladzijden uit tijdschriften en die bewaar ik om bij envelopjes enzo mee te maken. Dit is ook een leuk idee.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Mooi geworden :) Ik neem die boekjes ook altijd mee maar tot nu toe nog niks mee gedaan.
    Maar wie bewaart... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een ontzettend leuk en creatief idee om oude magazines te 'verwerken'. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's nog eens een geweldig idee en origineel om zo iemand te bedanken. En een leuk recykleer projectje ook!!
    Liefs,
    Veeeeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik was een van de gelukkige die een boekenlegger met kaart mocht ontvangen! Bedankt nogmaals, super leuk en lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik schaam me diep....Ik wilde je nog bedanken voor de leuke boekenlegger die ik vorige week in mijn brievenbus vond en het lieve kaartje. Wat een leuke verrassing. :) Het kwam er gewoon ff niet van, maar alsnog... Dank je, echt superlief van je.
    Dikke knuffel,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...