woensdag 26 december 2012

kerstswap plus

En toen was het kerstavond en mocht het kerst swap plus cadeautjes geopend worden...

 en mooi de inhoud! Kijk maar:
en heel erg handig voor het saxofoonspelen buiten in de winter, warme handen en toch je vingers kunnen gebruiken! Wat een slim cadeau van Mme Stina en heel mooi gebreid. En ook nog eens in één van mijn lievelingskleuren: paars.
Ik ben er heel erg blij mee, dankjewel!
Ze breit nog veel meer mooie dingen, kijk maar eens op haar blog.
---
And than it was Christmas Eve and I could open my kerstswapplus gift. Look what was inside, wonderfull knitted gloves without fingers... very handy when I play my saxophone outside during winter. Í'll have warm hands and my fingers free to play the instrument. What a clever present Mme Stina made for me. I'm very pleased with it!
And she knits a lot of other nice and beautifull made stuff, just look at her blog.

5 opmerkingen:

  1. Super; ik ben ook lekker verwend geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, da's dan erg goed gekozen, als die kleur je lievelingskleur is. Ook bedankt voor jouw kado (verslag en foto's volgen op mijn blog.
    Fijn dat het je zoveel plezier doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mor zie hoe schoon!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...