vrijdag 7 december 2012

DDV

Lang terug blogde ik over de DDV, een heerlijk kookboek vol met technieken en vegetarische ideëen. Ik had beloofd hier wat resultaten uit het boek te laten zien.  Ik heb sinds het blogbericht veel uit het boek gekookt, maar heb niet altijd foto's genomen...
 
Maar wel van dit:
Groentelasagne
 
Kerrierijst
 
Pittige bonen schotel
 
Plaatpizza
 
Pompoentaart
 
Vanille pudding
 
 
Nogmaals een echte aanrader dit boek. Vooral voor diegene die denken dat het lastig is om een heerlijke maaltijd te maken zonder vlees.
 
Mijn conclusie: eigenlijk staat het vol gewone dagelijks kost (niet haute of nouvelle cuisine) en dan in een vegetarische variant.
 
Is er iemand in je gezin die geen vlees eet, dan kan je via het boek goed inspiratie op doen.
 
---
 
Long ago I blogged about the Big veggie cookbook. I promised to show some of the dishes I would make. I made a lot but did not always take pictures. Above you see the dishes I did take photos of.
 
The book is filled with normal daily dishes in a vegetarian way. A real reccomendation if you like to cook vegetarian but do not know how to start.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...