vrijdag 26 oktober 2012

Poekie (2)

en nummer twee...
 
 
 
and the second one...

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk die kleine tussendoortjes. Door het plaatje kwam ik ook bij je tutoral van de theemuts. Leuk! Dat is één van mijn hobbies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als die nog niet COOL is, weet ik het ook niet meer ;-)
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... weeral een supertoffe sleutelhanger!!! Ja, daar gaan de kinderen in het ziekehuis superblij mee zijn!!!

    DIKKE knuffel van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥ wat een schatteke zo mooi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net je blog ontdekt door het Robin Magazine. Ik maakte vandaag jouw chocoladetaart, lekker!! Op mijn blog kun de foto's zien, met natuurlijk een link naar jouw blog.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig blog heb je! Ik ga je volgen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt su-per-schattig! Daar wordt je toch vrolijk van als je deze aan je sleutels of tas kan hangen?!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...