zaterdag 27 oktober 2012

helemaal blij! - totally happy!

 
Ik heb het boek van Eloleo en Leven met Liv binnen. Dat had wat voeten in aarde, eerst besteld bij bol.com maar die werd na lang wachten gecancelled en toen bij Cosmox geprobeerd. En daar ging het supersnel, het lag zo in de brievenbus. Je kan het ook direct in Belgie bestellen bijvoorbeeld bij bambiblauw maar dan heb je naar NL wel wat verzendkosten.
 
 
Maar het boek is nu binnen en het is fantastisch!
 
Allemaal, stuk voor stuk, leuke projecten om te naaien, zeer duidelijk uitgelegd en mooi vormgegeven. Het thema van het boek is alsof je stiekem over de muur van hun tuin kijkt naar een tuinfeestje met allerlei gasten die heel leuk worden voorgesteld. Daarbij zie je in die tuin heel veel handige DIY naaiprojecten met handige uitleg. En weet je wat ook zo handig is, de patronen zitten er apart in een mapje bij. Kan je ze mooi in bewaren.
 
Al die naairecepten zou ik wel willen uitproberen, en zeker ga ik er een paar maken als kerstcadeaus voor anderen.
 
Dus dames als je van naaien houdt, kopen dat boek!
Of zet hem op je verlanglijst voor sinterklaas of kerst.
 
ECHT een aanradar!
 
En een grote pluim voor Sanne en Riet die zo'n handig boek hebben gemaakt.
 
Zo, nu ga ik weer verder lezen in het boek...
 
P.S.: Elke dag zaterdag heeft mijn recept uit het Robin Magazine gemaakt, alleen met behulp van de tekening en het is gelukt. Gaaf! Kijk maar.
 
---
 
I've bought the book by Eloleo and Leven met Liv. It's a Dutch sewing book and it is fantastic. It contains 30 receipts for your sewing machine, and each of them is wonderfull. So I'm totally happy that I have the book and will use some of the receipts to make christmas presents.
 
If you are also interested, you have to learn Dutch, you can buy it here.
 
P.S.: Elke dag zaterdag has made my receipt printed in the Robin magazine, and she succeeded using only the drawing. Awesome! Just look here.

8 opmerkingen:

  1. Gaaf boek hé! Hij staat hier ook. Wel besteld bij Bol.com; geen verzendkosten en volgende dag gelijk binnen bizar. Erin kijken is een feest..maken ehhhh... eerst lef-en jou schort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf he, ik heb het boek ook en ben er helemaal weg van! Ik ga er zeker ook de nodige dingen uit maken. Een vriendin en ik zitten zelfs te denken aan het organiseren van een sew along, er zijn er nog veel meer die blij kunnen worden van dit boek en de recepten die erin staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, het boek is geweldig! Dank je wel Dreamstuff, het is een super verjaardagskado!
    Ik heb al een lijstje gemaakt met projectjes die ik wil maken.

    Dank, dank, dank,
    groetjes, Astridh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ik zat inderdaad ook nog in dubio, want geen idee waar ik het boek zou kunnen krijgen... goed te weten!! Thanx!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook, ben er helemaal weg van, zulke leuke dingen, nu nog tijd vrij maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...