zaterdag 1 oktober 2011

Herfst / Autumn


Buiten is het eigenlijk meer zomer, toch is het herfst.
Het patroon van deze eekhoorn komt uit de Australian Homespun (No. 93, Vol 12.2) die ik kocht in Den Bosch. Hij heet Mr Pattertwig en is vernoemd naar het personage in de Chronicles of Narnia, tweede boek: Prince Caspian.

Hij is gemaakt van vilt en katoen. Hij voelt zich het beste thuis in een bosrijke omgeving, daarom heb ik wat herfstvruchten voor hem bij elkaar gesprokkeld.


Nog meer herfst (vorige week genomen):







Daar word je toch blij van!


Outside it feels more like summer, but it is autumn.
The pattern of this squirrel comes from the Australian Homespun (No. 93, Vol 12.2) which I bought in Den Bosch. His name is Mr Pattertwig. He is named after that personality from the Chronicles of Narnia, second book: Prince Caspian. He is made out of felt and coton. He really feels more comfortable in the woods. I picked some autumn "fruits" for him so he feels more at home.
Above more autumn pictures taken by me last week. That's makes you feel happy isn't it?

Mr Pattertwig from the Chronicles of Narnia.

6 opmerkingen:

  1. Wat een liefje! Mooie herfstfoto's! Het is absoluut mijn favoriete seizoen! Laat die mooie bladeren maar vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een koddig beestje en heerlijke foto's van een prachtig seizoen!!Prettig weekend gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...