maandag 4 juli 2011

bladstructuur / leafstructure

Volgende week ga ik een schildercursus volgen bij Krysia Peka. Het thema van de zomerweek van dit jaar is Bloemen, Planten en Bomen. We hebben van de te voren wat opdrachten gekregen om ons voor te bereiden. Een daarvan is goed kijken naar de structuur van de natuur om je heen.
Tijdens een wandeling heb ik gisteren allerlei bladeren verzameld, als je ze naast elkaar legt zie je pas hoe divers het qua structuur is. Schitterend!
Ik zal volgende week verslag doen van mijn cursuservaringen via deze blog.

Next week I will be following a painting course at Krysia Peka studio. This years theme of the summerweek is Flowers, Plants and Trees. She gave us some home-work to prepare ourselves. One of them is to exercise your eyes and look very closely to the structures in nature surrounding you. I collected all kinds of leaves yesterday, and when you put them next to eachother you can see the diversity. Wonderful!
I will report about my painting experiences next week via this blog.

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik heb even doorgelinkt en dat atelier ziet er al zo uitnodigend uit. En dan lunchen op de binnenplaats onder de kastanjeboom. Heerlijk hoor! Ik wens je heel erg veel plezier met schilderen en ik zie graag je resultaten.
    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...