vrijdag 22 november 2019

Herfst knutsels - Autumn crafting

Zoals al veel vaker hier geschreven... ik ben dol op de herfst. In de winkel kon ik dan ook niet de herfst Daphne's Dairy laten liggen. Er staan meerdere herfstknutsels in waaronder deze papieren pompoentjes.



Je kan ze ook zelf maken. Teken een cirkel op geprint papier.


Verdeel in zes delen en teken "bladeren met een rondje erboven":


Knip uit en doe lijm op vijf punten.


Plak de punten over elkaar en plak de zesde punt er overheen.


Laten drogen. Knip bladeren uit en doe er een draadje door.


Plak de blaadjes boven op de pompoen.


Ik vond een mooie tak in het bos en daar hangen ze nu aan. 



Op de knutseltafel ontstonden ook wat herfstkaarten:




Dol op mijn nieuwe paddenstoelstempels. Met watervaste inkt stempelde ik ze op aquarel papier en kleurde ze in met aquarel. Uitknippen en ze zijn klaar om cadeaus en kaarten mee te versieren.









Ben je ook zo dol op de herfst en paddenstoelen? 

---

I've mentioned it many times before... I love the autumn season and also autumn crafting. Therefore had to buy the Daphne's Dairy autumn magazine. Above you see the papier pumpkins I made. You can also easily make them yourself. Above you find pictures explaining how.

On my crafting table also a lot of autumn cards were made. Above you see the results.

Do you also like autumn and fungi


2 opmerkingen:

  1. Leuke werkjes en je paddenstoelen zijn echt goed gelukt. Ja de herfst is fijn. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die paddenstoelenstempels! De knutsel ziet er ook geweldig uit, leuk dat je die met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...