maandag 3 maart 2014

Ondertussen in februari - In the meantime in February


 
In het kader van count your blessings... in Februari....
  • Genoot ik van voorjaarsbloemen in en om het huis
  • Kocht ik een nieuw strijkijzer waar ik heel blij mee ben
  • Starte ik met het maken van een broek op naailes
  • Maakte ik een voorjaarsstuk, wat later ook nog eens ging bloeien
  • Zag ik een pauw op een hekje en een ooievaar in de lucht
  • Maakte ik roze koeken en een roze koekhart
  • Kocht ik cadeautjes voor de creatieve damesclub die precies op de 14de langs kwamen om te knutselen
  • At ik op een verjaardagsfeestje een hazelnootgebakje van Brokking... en lekker dat dat is...
  • Werd er gewoon winters gegeten (hoewel het niet winters was) bijv. stoofperen en pudding...
  • Genoot ik van het schaatsen op televisie en de rest van de Olympische Spelen.
  • werd er vooral ook veel saxofoon geoefend i.v.m. aankomende optredens en dan moeten de noten er wel goed inzitten....

---
 
To remember to count your blessings... in February I....
  • Enjoyed spring flowers inside and outside our home
  • Bought a new iron and am very happy with it
  • Started with the making of trousers during sewing class
  • Made a springarrangement and it started to flower later on
  • Saw a peacock on a fence and a stork in the air
  • Made cake with pink topping (also a heart)
  • Bought presents for the creative ladiesclub who visited to craft on the 14th
  • Ate (at a birthday party) a hazelnut cake made by Brokking... and it tasted wonderful...
  • made winterfood despite the absence of winter...
  • Enjoyed the iceskating on the television (and the rest of the Olympic Wintergames).
  • practised a lot on my saxophone, for performances were coming up, and than you have play the right notes....

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...