zondag 3 november 2013

Ondertussen in Oktober - In the meantime in October



ondertussen in oktober (in het kader van count you blessings)
- werd er pompoen gekocht (en gegeten, waar ik geen foto's van maakte)
- kocht ik (per fiets) meel in een echte molen (en lekkere cake dat je daar van kan maken, mmmm)
- volgde ik een superleuke zeefdruk workshop bij Elle Aime in Rotterdam Noord 
- en maakte ik daar een zelfbedrukt schort (met eigen tekening)
- kwamen de creatieve dames weer langs om te "knutselen" en bakte ik "appelflappen"
- werkte ik op grote hoogte en genoot van het uitzicht
- ging ik ouderwets lekker uiteten bij een bekend concern (en ja hoor in dit filiaal hadden ze nog appelmoes met een kers, hoe retro wil je het hebben ;) )
- genoot ik samen met een vriendin van een high-tea
- werden er weer nieuwe recepten uitgeprobeerd
- en ging ik naar de opening van een expositie van bevriende kunstenaars

en genoot ik uitgebreid van de herfst en de paddenstoelen (zie hier onder)

---
in the meantime in October (count your blessings)
- bought pumpkins (and ate them)
- visited a windmill and bought flour there (and it makes real nice cake !)
- did I follow a screenprint workshop at Elle Aime and made an printed apron with my own design
- did the "creative ladiesclub" visit me and did I make applecorners
- did I enjoy the view when I worked on a large height
- went to an old restaurant (where they serve applesauce with a cherry on top since the seventies, how retro can you get....)
- enjoyed High-tea with a friend
- did I try new receipts
- went to the opening of an exhibition of friend artists

and did enjoy autumn and saw a lot of beautifull toadstools: 


2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...