zondag 27 oktober 2013

Mandje Krokantje nog een keer...- again the crispy basket...


Eerder maakte ik het al, recept 19, uit het mooie boek van Sanne & Riet. Toen dacht ik al dat ik het wel vaker zou gaan maken in de toekomst. Het is zo'n leuk mandje om een cadeautje in te doen en het mandje zelf is makkelijk plat te versturen per post. 

Deze keer een bloemige variant aan beide kanten. 

--- 

I've made it before, the fabric basket originally meant for bread, called Mandje Krokantje in Dutch, that's means "Crispy Basket". The pattern is from the sewing book by Sanne & Riet, filled with al different kind of receipts for your sewing machine. 

This time I used flower fabric for both sides. 

5 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes, vrolijk mandje... het boek werkt produktief, heb net zelf de tas gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! een duizend dingen mandje denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk ja je kunt het voor van alles gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Mooie stofjes! Gebruik je foam voor dit mandje?
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...