vrijdag 12 juli 2013

Leuke post !

Gisteren leuke post op de deurmat:

Ik won de Goodie give away bij Fieve en nu ben ik de trotse bezitter van een echte Fieve mini-etui/portemonnee/kaartenhoesje. Tof hè?

Als ik nu een ijsje ga kopen op het strand, heb ik allemaal jaloerse blikken om me heen.... iedereen wil wel zo'n portemonnee natuurlijk .... !

---

Nice post: I won the goodie give away at Fieve. And now I'm the proud owner of a real Fieve-mini-purse. 

When I go buying an ice cream on the beach everybody will be jealous around me.... for everyone wants to have such a nice and colourfull purse ..... !

9 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...