vrijdag 13 januari 2012

Van Katoen tassen / bags

Het heeft even geduurd, maar nu zijn ze dan echt af.
Mijn bijdrage aan de Van Katoen tassen actie, 10 stuks in totaal.

Zijn ze niet leuk?



Wil je er één? Ga dan op 14 april naar de Van Katoen Naaimarathon in Gent (Belgie). En als je dan genoeg koopt in de winkel heb je kans dat het verpakt wordt in één van deze tassen.

Ik heb ze vandaag in een pakketje verpakt en opgestuurd naar het Nederlandse inzamelpunt.


---

It took a while, but now they are finished. My contribution to the Van Katoen bag campaign, 10 copies in total. Aren't they cute? And if you want one, just go to the Van Katoen sewing marathon and buy enough in the shop. There is a change they wrap it in one of these bags.

I have sent them today to the Dutch collection adress.




7 opmerkingen:

  1. Wowie, jij hebt je ook uitgeleefd (net als ik hihi). Leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coooool. Bij mij liggen er ook een aantal onder het masjien ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! En zoveel, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, geweldig, ze zijn hier aangekomen, wat een stapel!! Super dat je er zoveel gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze inmiddels op de site van Eloleo zien staan op de foto! Groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...