woensdag 21 december 2011

Secret Santa

Ik zag op de blog van CreaBH dat het Secret Santa pakket is aangekomen en ze is er gelukkig blij mee. Zie haar blogbericht.

Jos van CreaBH maakt schitterende lingerie en is dol op tassen. Nou, lingerie maken is niet mijn ding, ik draag het enkel ; )  maar tassen, daar ben ik ook dol op.

Ik kreeg een aantal steekwoorden en deze pinterest mee om geschikte cadeaus te vinden. Het regenboogthema inspireerde mij tot een "regenboogschappentas". Ontzettend leuk om te maken, al die gekleurde lapjes aan elkaar en dat verwerken tot een grote stevige tas.





Verder kocht ik applicaties met stippen, twee zelf te maken kerstpoppetjes, papieren cupcakevormpjes, cupcakeservetten en een boekje vol inspiratiespreuken.


Nu, is het wachten op de deurbel en de postbode, als het goed is, is er ook een pakketje naar mij onderweg....

---

I participated in a Secret Santa swap for the Netherlands and Belgium. My parcel has arrived at CreaBH and she is happy with it. I got this link to pinterest to get present ideas.
The rainbowtheme inspired me to make a rainbow-shoppingbag. I also bought some presents: Iron-on labels with dots, paper cupcake moulds, cupcake napkins, DIY christmas puppets and a little booklet with inspiration proverbs.

And for now, it is waiting untill the doorbell rings and the postman deliveres something overhere, I hope it is on his way...

3 opmerkingen:

  1. Ik ben er zooo blij mee! Die tas is echt een schot in de roos en al die andere cadeautjes ook, ze gaan allemaal goed gebruikt worden :) Nogmaals hartelijk dank voor al deze verrassingen Secret Santa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Toffe Tas! Het is een fijn pakketje geworden! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeau en iets waar velen volgens mij héél content mee zouden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...