zaterdag 17 december 2011

Kerstkaarten 2011 - Christmascards 2011 #1

Ook dit jaar weer zelf kerstkaarten gemaakt. Twee verschillende soorten. Voor de eerste gebruikte ik bedrukt karton. Met een eigengemaakt sjabloon voor een hert en kerstdecoraties knipte ik figuren uit die op kaarten zijn geplakt met dikke plakkers. In de binnenkant is een zelfgeprinte tekst geplakt.





Also this year I made our christmascards myself. I made two kinds. For the first I used printed cardboard. With a selfmade template of a deer and christmasdecorations I cut out figures, which are glued to cards with 3D-stickers. In the inside a printed text is glued.

And an extra tip: listen to this while you write the cards, it makes the job much easier!


En nog een tip: luister hiernaar als je de kaarten schrijft, dat maakt de klus veel leuker!

3 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! Het papier komt me wel heel bekend voor. Voordelig met een fantastisch resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Dat wordt voor mij een voornemen voor volgende kerst :-)

    Groetjes, Zjizjipke!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...