maandag 31 december 2012

selfmade pressies (3)

Voor vrienden in Canada maakte ik de opvouwbare boodschappentas uit het Zo geknipt boek van Eloleo en Leven met Liv. Dat boek is trouwens een echte aanrader!
Ik koos voor de verschillende personen bijpassende stoffen. Grappig hoe verschillend ze uiteindelijk worden met hetzelfde patroon.
Voor de golfers overzee maakte ik vilten sleutelhangers met een golfbal en tee:
---
For my friends in Canada I made a foldable shoppingbag. The pattern is from the Zo geknipt boek written by Eloleo and Leven met Liv. I used different fabrics matching the taste and interests of the receivers. Funny how different they turned out to be using the same pattern. And for two golffans I made a keychain with a golfball and tee using velt.


11 opmerkingen:

  1. Wow! Jij blijft verrassen! Super! (al dacht ik dat de golfballen cookies-met-een-raar-uitstulpsel waren, maar ik heb die associatie dan ook niet...) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik heb zo geknipt ook pas gekocht. Ik vind het altijd eng om nieuwe patronen te gaan proberen... maar ik ga me er toch eens aan wagen denk ik ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een leuke tasjes zeg. Ik vroeg met ook meteen af waar komt dat leuke stofje met die lieveheerstbeestjes erop vandaan? Ik ben er namelijk naar opzoek. Ik hoor het graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zulke persoonlijke cadeautjes op de post te kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, jij bent echt in de creating mood! Wat een prachtige tasjes en zo ontzettend handig!
    Die golfballen zijn echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Conny, dat lieveheerstbeestje stof heb ik van de zomer op de markt gekocht, het was toen in twee varianten met grote en klein figuren.
    Ik zag net bij Anja's stoffenwinkel uit Gouda nog een leuk stofje:
    http://www.stoffenhuisanja.nl/product/kinderstoffen-lieveheersbeestje-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo Thanks ik ga meteen daar ff kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, die opvouwtasjes zijn mooooi!!! Wat een kleurrijke stofjes heb je hiervoor gebruikt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...