donderdag 15 december 2011

Kussenhoezen - Pillowcovers

Het stond al lang op mijn 10 voor 11 lijstje; Kussenhoezen. Met twee Ikea stofjes uit de voorraad maakte ik deze twee versies, voor in totaal 6 kussens.




Ik had gelijk de smaak te pakken en maakte van een opzichtig kerststofje ook nog 6 kussenhoezen, leuk voor op de bank naast de kerstboom.



Deze kan dus van mijn lijstje gestreept worden. Het laatste punt is een varkensshort. Deze is gemaakt maar is als kerstcadeau per post opgestuurd, dus dat laat ik na de kerstdagen zien. Dan ga ik op de valreep toch alle punten van mijn lijstje halen in 2011.

---

It was on my 10 for 11- to do list; Pillowcovers. I used two Ikea fabrics I had in stock. I made 6 covers in total. Because it is the christmas season I also made 6 covers out of Christmasfabric. Nice to put on the sofa next to the christmastree.
There is still one thing to do on my list, a pig-apron. It is already made but I've sent it overseas as a christmaspresent, so you'll have to wait till after christmas before I can show it.

2 opmerkingen:

  1. Wow mooi gelukt zeg!! Ook op mijn lijstje staan nog een aantal kussenhoezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. First one with leafs and christmas pillow cover- my favorite:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...