vrijdag 16 december 2011

Kerstboompjes - Christmastrees

Het begon met deze twee exemplaren:


Ik was er blij mee.... ik gebruikte deze handleiding van was-eigenes. Heel makkelijk te maken en een mooi resultaat. Leuk cadeauidee voor rond de feestdagen dacht ik....

dus ik maakte een stel voor mijn moeder:



en een stel voor mijn zus:


(o ja, ik gebruikte zelfgeprinte (met strijkfolie) naamlabels, stoer niet?)



en ook nog een bos, voor de buren en twee vriendinnen:


Dus een tip: wil je nog iets maken voor de kerst? dit is makkelijk en snel te maken en je kan een stofje gebruiken in de stijl waar iemand van houdt. Het hoeft geen kerststof te zijn.

---

It started with the two beige ones... I liked the result. I used this tutorial from was-eigenes. Very easy to make and you get a nice result. I thought it would be a nice present in this christmastime. So I made a couple for my mum, another couple for my sister and a whole forest for the neighbours and two friends. I used selfmade name-labels.... cool isn't it?

So If you are looking for a nice present-idea; this is easy to make and you can use a fabric in the style the receiver likes. Not necessarily christmasfrabric.

4 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze! Een heel bos heb je inmiddels gemaakt, goed hoor! Bedankt voor de tip! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boomjes zijn leuk geworden Janet. Zelf ben ik er nog niet eens aan toe gekomen om een stelletje te maken.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je bent flink bezig geweest.
    Inderdaad een heel grappig bos.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat kerstbomenbos :). Ik heb er vorig jaar een van Secret Santa gekregen, die staat nu hier in huis

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...