vrijdag 30 december 2016

kalender gevuld - calendar filled

Vorig jaar maakte ik een (lege) kalender voor 2016. Ik liet toen zien hoe de kalender was gevuld met aquarel tekeningen. Ik had ook een leeg exemplaar die gaandeweg het jaar steeds meer is volgeplakt. Als de nieuwe maand er aan kwam, werd er geknipt en geplakt.... Hieronder het resultaat: 


Wat vind je er van? De ene maand is wat uitbundiger dan de andere.... Mijn persoonlijke favorieten: april en november. Welke van bovenstaande is jouw favoriet?



---

Last year I made an empty calendar. I showed then that it was filled with watercolour drawings. I also had an empty one. It got filled during the year. When the new month came, I started cutting and glueing... Above you see the result. 

Do you like it? My favourites are the months april and november. Which month of the calendar is your favourite?


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat ben ik nu ook aan het doen. Was alleen lastig een diy kalender te vinden, heb uiteindelijk maar een gewone kalender gekocht en over de (minimale) afbeeldingen heen aan het plakken!! Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kalender! Ik vind februari, maart, april, mei, juni en december erg leuk. De andere maanden ook eigenlijk.......de hele kalender dus hahahaha.

    Groeten, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...