zaterdag 31 december 2016

2016

Op de laatste dag van het jaar is het tijd om terug te kijken... Ik blogde wat minder dan de vorige jaren maar plaatste toch gemiddeld 1 per week een bericht, in totaal dus 52.

Het meest gelezen blogbericht dit jaar: De Babywalvis

Het is dan ook een schatje....

Ik maakte dit jaar drie tutorials:







En deelde de volgende recepten:

Heb je er toevallig iets van gemaakt? Laat het weten! Leuk.

Fijne jaarwisseling!

---

On the last day of the year it is the time to look back ... I blogged less than in previous years but still made one blogpost a week on average, so in total 52.

The most read blog post this year: The Baby Whale. It is a sweetheart ....

I made this year three tutorials:

See above the pictures....

And shared the following recipes:

Did you happen to make something of the above? Let me know! That would be nice.

Have a nice New Year's Eve!

2 opmerkingen:

  1. De gehaakte ei-pannenlappen inmiddels aan mijn tante gegeven, ze is er erg blij mee. Heel leuk om te maken.

    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De walvissen zijn echte eye-catchers en staan dan ook met recht op nummer 1!
    Ook voor jou de beste wensen voor 2017.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...