vrijdag 24 februari 2012

tijdschriften - magazines



De nieuwe Marie Claire Idees en Mollie Makes. En het paasboek van Arne en Carlos.
Ze liggen hier allemaal klaar om heerlijk te worden gelezen.



Ik heb een abonnement genomen op de Mollie Makes nadat ik had gezien dat dat de helft scheelt met de hollandse winkelprijs. Het blad is zo leuk dat ik het graag iedere maand ontvang. En het leuke van een abonnement is dat je ook de bijbehorende cadeautjes ontvangt, en die zitten er in Nederland in de winkel vaak niet bij.

Marie Claire Idees staat weer boordevol goede ideeen, van borduren tot naaiwerk, van koken tot papierwaren, van haken tot winkeltips. Hier wat paasideeen:


Het paasboek van Arne & Carlos is fantastisch. De haas is heel mooi, maar het ziet er voor een leek nogal moeilijk uit. Ik ga het misschien toch proberen. De gebreide eieren zijn leuk, die ga ik eerst oefenen.



Met een mooie bos bloemen erbij, kan het weekend voor mij beginnen.



---

The new Marie Claire Idees & Mollie Makes magazines are wonderful. I took a subscription to Mollie Makes, it is almost half as cheap as buying the magazine in a Dutch store. And now the postman brings it each month. And the extra fun with a subsription is that you receive the presents too, and that is not the case when you buy the magazine in a Dutch (or other country except the UK) store.

In the Marie Claire Idees you find lots of good ideas; sewing, knitting, paper stuff, painting, cooking, crocheting, etc. In this issue lots for Easter.

The Easterbook from the Norwegian Arne & Carlos is wonderful. The Easterbunny is marvelous, but maybe to difficult for me to make, but maybe I give it a try. I will first start with practising the knitted easter eggs.

And with this wonderful bunch of flowers, my weekend can start...

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke boekjes, fijn om inspiratie uit te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig blogje! En het blad Mollies makes is ook wel erg leuk. Afgelopen maand was hij uitverkocht en misschien is een abonnement toch iets om te overwegen. Dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...