woensdag 15 februari 2012

Mannenschort - Men's apron

Mijn schoonvader houdt van koken maar niet van het roze gebloemde schort van mijn schoonmoeder... dus bedacht Mr Dreamstuff een leuk verjaardagscadeau: een mannenschort.

Het moest donker, gebruikersvriendelijk en niet te opvallend zijn....

Ik had nog mooie zwarte stof liggen en aangezien dat de kok waar het hier om gaat ook van wijn houdt, kocht ik quiltkatoen met wijnflessen en kurken. De wijnflessenstof voor de buitenkant van de schortzak en de kurkenstof voor de binnenkant.

Dit is het resultaat:


(alleen staat de kurkenstof niet op de foto ;) )

En blij dat mijn schoonvader ermee is. En nu hopen wij dat de gerechten nog beter gaan smaken.

P.S.: dit kan ik van mijn 12 voor 12 lijstje afstrepen

---

My father in law likes to cook but he does not like the pink flower apron of my mother in law... So Mr Dreamstuff got the idea of a nice birthdaypresent: a men's apron.

It had to be dark, userfriendly and not to loud.

I had black fabric in stock and bought some quiltcoton with wine bottles and corks. For the future-user is a real winelover. I used the winebottlefabric for the outside pocket and the corkfabric for the inside (that is not on the picture).

Above you see the result, my father in law was very happy with it.

And now we hope the dishes will taste even better!

P.S.: this is something I can strike out from my 12 for 12 list

3 opmerkingen:

  1. oh leuk is deze schort; echt een mannending ;)
    Ik ga je volgen, want volgens mij heb jij veel inspiratie; daar houd ik wel van!;) groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Ik vind het zo lastig om iets leuks te vinden om voor mannen te maken... Deze is geweldig. liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ook een heel goed idee van Mr. Dreamstuff!
    Heeft hij ook nog een suggestie voor a.s. vrijdagmiddag?

    Groet, vriendin A.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...