zaterdag 11 februari 2012

nog een sjaal - another scarf

Mijn schoonmoeder was zo blij met de gedraaide sjaal die ik haar gaf met kerst, dat het leek of hij sindsdien niet meer van haar nek is af geweest.
Daarom maakte ik er nog één in bruine kleuren die mooi passen bij haar jas.


Vandaag bakte ik madeleines, met cakebeslag met wat extra citroen.


Zo nu eerst thee zetten en de madeleines proeven...

---
My mother in law was so happy with the curly scarf I gave her for christmas, it seemed she has wore it ever since. Thats why I made another one with brown collours, it matches with her coat.

Today I baked madeleines, with cake dough with extra lemon.

So now I'm off making tea, and to taste the madeleines.

1 opmerking:

  1. Yummie! Wat zien ze er lekker uit en zo een beschaafde traktatie! Die sjaals zijn zo leuk, maar ik vind het rot om te breien, die wol. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...