vrijdag 8 december 2017

post advent swap


Het uitpakken is gestart.

Fotootje vandaag stuurde mij een brievenbuspakket vol cadeautjes:


En nu mogen er dagelijks cadeautjes worden uitgepakt tot kerstmis.

Ik maakte / verstuurde:
 washi-tape
 bundeltje kaarten met zelfgemaakte enveloppen
 kaarten
 zelf gemaakte cactus kaart met envelop
 zelfgemaakte sprookjes kaarten met enveloppen

 handgestempelde doorzichtige enveloppen
 snail-mail setje
Handgestempelde enveloppen

en ik ontving:
 leuke kaartjes
 schitterende postzegels
 hartjes
 washi-tape
 allerlei papiertjes
 Glitters!
 mooie vintage kaarten
een slinger gemaakt van ansichtkaarten

Wat een feest allemaal!


---
I have joined a advent swap with presents related to snail-mail. Above yuo see what I made/sent and what I have received from fotootje vandaag.

Wonderfull.






2 opmerkingen:

  1. leuke dingen allemaal. Ik mag ook elke dag een pakje uitpakken. Zo wordt iedere dag een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke cadeautjes gemaakt en ook terug gekregen! Ik geniet ook elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...