zondag 27 april 2014

Boekenleggers - Bookmarks


Lente is voor mij broedende vogels... we hebben een mezenbroedhuisje in onze tuin en soms zie ik de mezen in en uit vliegen, zouden ze aan het broeden zijn? In het park hebben we ook al jonge eendjes, futen en ganzen gezien, de kuikens zijn zo schattig....

Met vilt maakte ik Lente boekenleggers in frisse kleuren.... 

Geniet je ook zo van de vogels buiten?

Je kan ook via je computer genieten, kijk maar eens op Beleef de Lente

P.S: De boekenleggers gingen samen met paaskaarten de wereld over naar Canada en Australie...


---

Springfeeling for me is the birds nesting ... we have a tit breeding house in our garden and sometimes I see the tits fly in and out, would they be brooding? In the park, we have also seen young ducks, grebes and geese allready, the little chicks are so cute .... 

With felt I made Spring bookmarks in fresh colors .... 

Do you enjoy the birds outside? 

You can also enjoy via your computer, just look at Beleef de Lente.

PS: The bookmarks went (along with Easter cards) all over the world to Canada and Australia.


4 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...