woensdag 12 maart 2014

woensdag-linkdag - wednesday-linkday


 
Het is weer de tweede woensdag van de maand dus tijd voor leuke links van het internet
 
Zo met Pasen voor de deur, kan je nooit genoeg kippen in en om het huis hebben ;)
Maar wat was er eerder het kip of het ei?
 
Van links naar rechts van boven naar beneden
 
6. Eieren
 
Heb je mijn eigen haakpatronen van de eiwarmer en de eitjes al gezien?
 
Veel maak plezier!
 
---
 
It's the second wednesday of the month, so time for some nice links found on the internet
 
With Easter coming you can not have enough chickens in and around the house ;)
But the question still is: who/what was first the chicken or the egg?
 
From left to right from the top to the bottom
 
6. Eggs
 
Did you see my own crochetpatters the chicken eggcozy and the eggs?
 
Have fun making!

2 opmerkingen:

  1. Leuke linkjes! De gebreide kipjes heb ik ook al eens gemaakt. Ik heb er zelfs een nederlandse vertaling van. Ik heb ook nog een paar genaaide kippen gemaakt. Geweldige beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...