zondag 23 maart 2014

Sewing Bee

 
 
Ik maakte een jasje tijdens naailes. Het is al even af en ik heb het al gedragen (en het kan daardoor wel een strijkbeurt gebruiken...) maar was vergeten het hier te laten zien.... Bij deze...
Mijn eerste jasje ooit....
 
Sinds ik op naailes zit, heb ik ook weer hele nieuwe interesses erbij gekregen.... zo gaat dat... zo ben ik momenteel gestoken door het Sewing Bee virus. Kijk je er ook naar? Het naaiprogramma / de wedstrijd van de BBC?
 
Zo, niet kijk dat eens hier (klik)
 
Om de programma's buiten Engeland te kunnen kijken moet je eerst een extra tooltje downloaden (als je dat aan zet, kan je de uitzendingen van de BBC bekijken). Je vind het tooltje hier (klik)
 
---
 
I made a jacket at sewing classes. I've already worn it (and can therefore use a ironing session ...) but forgot to show it overhere ....

Since I attend sewing lessons, I also got new interests .... so it goes ... Currently I've been stung by the Sewing Bee virus. Are you also following it? The sewing contest of the BBC?

Curious? Check it out here (click)

To watch the programs outside the UK you need to download an extra tool (if you turn it on, you can watch the broadcasts of the BBC). You can find the little tool here (click)


1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...