zaterdag 26 mei 2012

borduren - embroidering

In de Marie-Claire-idees een heel leuk retro borduursel. Je kan het totale pakket bestellen bij Les Brodeuses Parisiennes, maar eigenwijs ga ik het zonder pakket doen maar met de beschrijving in het tijdschrift.



DMC-borduurgaren besteld en borduurlinnen. Iets grover, dus het eindresultaat wordt iets groter. Kartonnetjes geknipt voor het borduurzijde en het patroon gekopieerd.


Ik ben er klaar voor en heb de komende zomer wat te doen, zo tussendoor, even een paar steekjes en daarna weer wat anders.... ik denk dat ik het resultaat ga inlijsten voor in de keuken.

Zo nu eerst een bakkie thee met wat lekkers....



C'est Delicieux!!

---

In the Marie-Claire Idees I saw a lovely retro-vintage-embroidering. You can buy the whole package at Les Brodeuses Parisiennes,  but I decided to buy only DMC embroidering silk and embroidering linnen seperate. I've Xeroxed the pattern and cut cardboards to put the thread on. Next months I have something to do, in between a couple of stitches, doing something different for a change.... I think I will frame the result to put in the kitchen.

But first I will make some tea to go with the homebaked cake... Dutch Style (see above).



C'est Delicieux!!

4 opmerkingen:

  1. Ohh dat vind ik ook wel een leukerd. Het is lang geleden dat ik nog geborduurd hebt, en dat tijdschrift ken ik eigenlijk niet. Ne keer gaan neuzen, bedankt voor de tip. En laat de gebakjes smaken, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroontje :) Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Zag je berichtje op m'n blog, maar blijkbaar zijn we beide ook van van Marie Claire Ideés!! Fantastisch creatief blad vind ik het.
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...