dinsdag 2 augustus 2011

Viooltje - Violet

Ik heb een nieuw haakboek vol met realistische bloemen en groenten. Ik heb eerst mezelf geleerd hoe ik een patroon moet lezen... ik denk dat ik het, na wat uithalen, nu door heb... Het resultaat is leuk:


Dit is het boek, echt een aanrader:

Er volgen vast nog meer haaksels...
N.B.: Ik gebruikte 100% katoen; Capri van fabrikant Katia (50 gr bolletjes)

I've bought a new crochetbook, filled with flowers and veggies. First had to learn how to read a drawn pattern, but I think I succeeded. A lot of fun to do. Probably more crochetthings will follow...
I used 100% mercerized cotton, Capri, manufacturer Katia (50 g)

1 opmerking:

  1. Die is goed gelukt Janet. Verslavend he dat haken. Ik ben ook met een paar haakwerkjes bezig. Ze zullen binnenkort wel op mijn blog te zien zijn.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...