zaterdag 13 augustus 2011

Give away

Voor sommigen zit de schoolvakantie er al op, anderen hebben nog een paar weken.


Tijd voor een "Back to school give away".

Hoe maak je gratis kans op één van deze handgemaakte etuis ?
1. Je bent of wordt volger van deze blog   en
2. Je laat een reactie achter bij dit bericht   en
3. En het is heel mooi als je reclame voor deze give away maakt via je blog, facebook, twitter, mail of gewoon mondeling

De etuis zijn gevoerd en voorzien van leuke details.

Er worden 3 etuis weggegeven, dus je maakt 3 x kans! Een etui wordt verstuurd samen met een handgemaakte kaart en lekkere thee, want een kop thee is heerlijk als je "back-from-school" komt.

De etuis worden internationaal verzonden, je kan dus vanuit de gehele wereld meedoen!

N.B.: Reclame maken gaat makkelijk. Hiernaast (in de kantlijn) vind je onder "Grab the button" een html-tekst die je kan kopiëren en plakken. Bijvoorbeeld in een blogbericht (tip: klik eerst op HTML bewerken, plak de tekst en ga daarna terug naar andere tabblad) of toevoegen aan je eigen kantlijn door een gadget toe te voegen (tip: kies voor html/javascript en plak de html-tekst in het vak en geef je eigen titel mee).

Sluitdatum is 15 september 2011.

-------------------

For some the schoolholiday is over and others still have a couple of weeks to go.

It is time for a "Back to school give away".

What do you do to have a change to win one of these pen cases ?
1. You are or become a follower of this blog    and
2. You leave a comment here    and
3. And it is very nice if you do a little advertisement for me. For example via your own blog, facebook, twitter or e-mail

We give away 3 pencases so you have a triple change! A case will be sent together with a handmade card and some nice tea, for tea is wonderful when you come "back-from-school".

The cases will be shipped internationally, so you can join from all over the world!

Doing advertisement is simple: just grab the button you find in the margin of this blog. You can copy the html-text and paste it where-ever you want.

Closing date will be 15th of september 2011

37 opmerkingen:

  1. Oooo, ze zijn zo mooi! De blauw met groene is mijn absolute favoriet. Die wil ik zo graag winnen! Op 15 september is mijn vakantie net begonnen (ben er dan even niet, voor het geval ik zou winnen...). Een back-to-work-etui zou heerlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, zou heel schoon ogen in mijn eigen boekentas! Ze zijn allemaal even mooi, vind ik én kleurrijk!!!
    Ik doe heel graag mee ;-)
    Ik zal ook een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje


    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke give-away! Een pennenzak is natuurlijk altijd handig, de blauwe past best bij onze jongens :). Ik ben volger en plaats zodadelijk een tweetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ik kan niet kiezen, moest ik winnen, mag het een verrassing zijn welke naar mij komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! ik doe graag mee, en als Kaatje mocht kiezen, ging ze zeker voor de roze (links)...
    Ik zet ook een linkje op ons blogje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn echt prachtig! ik zit dan niet meer op school maar voor mijn hobbydingetjes als haaknaalden etc zijn ze ook zeer geschikt =D

    ik ga even uitzoeken hoe dat linkje plaatsen werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuke etui's en gewelidig dat het een giveaway is. ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is even kijken of het me nu wel lukt om een reactie te plaatsen. Vanmiddag wilde het maar niet lukken. Je etuitjes zijn ontzettend leuk. Heb een link hier naar toe op mijn blog gezet.

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi!! ik wil graag meedoen.word gelijk maar volger :))

    groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn leuk!!!! Ik heb je button op mijn blog geplaatst.

    gr
    Kirsti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en zeker iets voor een van mijn kids (of voor mezelf :-))
    En absoluut een blog om te volgen.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give-away! Maandag beginnen de scholen hier weer en zullen we weer snel in het gewone ritme zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooooh leuke give away ! en ook leuke blog !
    ik doe graag mee voor ....... ja, uuh het is allemaal gelijk ze zijn allemaal mooi !!!!
    ik ga je volgen en zet een linkje op mijn blogje!

    -x-
    Marie-Lu
    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke idee en wat een gave etui's zijn dat. Ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away. Mooie etui´s.
    Ga je volgen.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, deze zijn moooooi, daar wil ik er ook wel eentje van winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke pennen tassen, lijkt mijn kleinzoon ook leuk, oma wil je eentje maken voor mij? maar wie weet win ik wel eentje. dus even wachten en wie weet, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet alleen geschikt voor pennen maar ook vor quiltspulletjes. Leuk!!!!!!!!!!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, die zien er leuk uit! Ik zou er best eentje willen voor 1 van de kinderen van mijn klas. Ik geef les op een school voor kinderen met een verstandelijke beperking (ZMLschool)Met de verjaardag zorgen wij voor een cadeautje voor de leerling. Een etui zou erg leuk zijn!

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze "Back to school give away" in het blauw is mijn nummer "een" want zoveel vrolijkheid op het bureau van mijn zoon geeft mij "geeneen".

    BeantwoordenVerwijderen
  21. piep

    wauw mooie give away, doe ik graag aan mee, en wat een mooi blog heb je, kom je vast nog meerdere keren opzoeken

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb je ze zelf gemaakt? Dat zou helemaal geweldig zijn, want ze zien er erg goed uit! Ik wil niet meedingen, want ik wil graag minder spullen, dan meer en onze kinderen komen al om in etuis, terwijl ze nog maar 2 en 4 zijn, dus maak een ander er maar erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk zeg , graag doe ik mee , groetjes uit Turnhout , Belgie , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @ Vangrootbelang: Ja, ze zijn zelfgemaakt. Bedankt voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goh, jij maakt leuke dingen kwam via via op je blog terecht. Zag je give-away, leuk vooral het roze exemplaar, ben nu je volger geworden en zal je give-away vermelden op mijn blog, kom maar eens een kijkje bij mij nemen!Gr. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee, een etui komt altijd van pas. Ik word snel volger (leuk blog ook trouwens) en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke etui's. Ik doe dan ook graag mee met de give away.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi! Ik wil wel mee doen. Leuke etui's! Daar kun je op school wel mee aankomen! Ik volg je en plaats een link op mijn blog! Leuke Blog trouwens! Ik kwam hier via "dit is ook leuk". Leuke enveloppen-tip! Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie etuis! Ik heb er net een gewonnen bij Teveel leuks dus ik geef graag iemand anders de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, ik geef me ook op. Wil graag meeloten voor een heel mooie etui. Erg mooi zijn ze gemaakt.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel mooi , graag doe ik mee , groetjes uit turnhout , belgie , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waaaw...die met de ijsjes is superleuk!! Ik doe mee...
    (zoals meestal...laatste gat :) )

    silke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een beetje op de valreep, maar ik wil een kansje wagen! Mijn favoriet is de blauwe pennenzak.
    Volger was ik al, en ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik waag ook nog snel m'n kans ... die roze gestreepte vind ik de max, maar met de twee andere zou ik ook superblij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. pfff...nog net op tijd om me aan te melden! Onze kat vond het "uiltje" erg leuk, hahaha...
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeg håber da lige at kunne være med her på falde rebet sikke en gave KRYDSER finger
    Kig gerne forbi min blog http://byfogt.blogspot.com
    Her køre jeg også en Give away
    Kram Else Fogt

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi!
    I now discover your blog and love it!
    And these cases are wonderful!
    My blog is:
    http://bichoscarpinteirosepiolhoelctrico.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...