vrijdag 19 augustus 2011

Groente tas / Vegetables bag

Na het haken van verschillende groente, bedacht ik mij, dat die leuk als sleutelhanger op een boodschappentas zouden passen. Op zoek naar passende stof in mijn voorraad (ook wat jute verwerkt). En voila; een groente tas.
Aan de ene kant met wat radijs en peulen.



En aan de andere kant letters, nu ik dat kan met mijn nieuwe naaimachine, kan ik er vooralsnog nog even geen genoeg van krijgen...



Voor de hengsels heb ik een centuur hergebruikt, eerst er wat blaadjes op gemaakt.


Voor de binnenvoering gebruikte ik (tafel)zeil, zodat het makkelijk schoon te maken is.


After the crocheting of vegetables, I thought it would be nice to have a matching shoppingbag. I found the right fabrics in my own stock... (also used some jute) On one side there is a keychain with vegetables and on the other side I put letters (now that is possible with my new sewing machine, I'm into letters...). It is the word "Groceries" in Dutch. The handles are made out of an old belt, I've added some leaves to it. For the inside of the bag I used oilcloth, that is easy to clean.

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...