vrijdag 18 mei 2018

Cadeaulabels - Gift tags


Ik liep de afgelopen 3 maanden stage op de modevakschool. Eén avond per week heb ik in de praktijk geoefend met het lesgeven in het tekenen en naaien van kleding. Best wel spannend, want een fout in een kledingstuk is na verkeerd advies niet te herstellen.

Tijdens de laatste les had ik een klein cadeautje meegenomen voor de leerlingen. Een clip om een spoeltje bij een naai klos te bewaren. Een klein plastic dingetje maar reuze handig. Vooral voor de leerlingen die op de naaischool ieder een eigen spoeltje hebben die in de naaimachines van school past. 

Een cadeautje (hoe klein ook) vraagt om een leuke verpakking. Daarom maakte ik deze labels. Het karton is gerecycled van een verpakking. De stempels zijn van de craftdates collectie van Eline Pellinkhof (van Marianne design). 


Ik naaide wat stukjes stof op de labels en markeerde de randen met viltstift. 


Ik vind de stempels fantastisch en ga ze vast nog heel vaak gebruiken in de toekomst.

---

I did an internship at the local fashionschool during the past three months. One evening a week I practiced giving advice to students in drawing and sewing clothes. Pretty exciting, because a mistake in a piece of clothing can not be repaired after wrong advice.

During the last lesson I handed out a small gift to the students. A clip to store a bobbin at a threadspool. A small plastic thing but very handy. Especially for the pupils who each have their own bobbin that fit into the sewing machines at school.

A gift (however small) demands nice packaging. That's why I made these labels. The cardboard is recycled. The stamps are from the craftdates collection designed by Eline Pellinkhof (for Marianne design).

 I sewed some fabricpieces on the labels and marked the edges with a marker.

I love the stamps and will probably use them very often in the future.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...