zaterdag 3 september 2016

Kaarten uitwisseling - Card swap


Een jaar geleden startte we met het maken van kaarten voor elkaar. Iedereen maakte een envelop en iedere maand reisde de envelop naar de volgende en werden er drie handgemaakte kaarten toegevoegd. Het duurde een jaar, en vorige week werden de overvolle enveloppen uitgewisseld.

Eerder vulden we al een round robin boekje en een kalender


Het waren overvolle enveloppen...


En dikke stapels kaarten! 


We maakten ook windlichten (tutorial vind je hier). En aten eigengemaakte taart met thee natuurlijk.

In de volgende berichten zal ik laten zien wat ik allemaal gekregen heb! En daarna wat ik zelf het afgelopen jaar heb gemaakt.

---

A year ago we started making cards for each other. Everyone made an envelope and the envelope traveled every month to the next. Every month three handmade cards were added. It took a year, and last week the overstuffed envelopes were exchanged. They returned to their owners.

Earlier we already completed a round robin book and a calendar together.

Above you see an impression of the card exchange. Stuffed envelopes and stacks of cards!

We also made lanterns (tutorial here). And ate homemade cake with tea of course.

In the next posts I will show what cards I got! And after that what I have made the past year.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke swap. Heerlijk om zo'n envelop te openen!! De foto's zien er gezellig uit, evenals al het lekkers (ben momenteel 2 taarten aan het bakken i.v.m. zoons verjaardag).
    Ik houd me aanbevolen bij een volgende swap!!
    Fijne zondag.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, wat een leuk idee. Ik wacht met spanning op je volgende bericht met de kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap, ik heb hem schijnbaar gemist! En gezellig om zo samen te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...