zondag 15 september 2013

Swap gegevens doorgemaild


Dit is een bericht voor alle Handmade Autumn Swap 2013 deelnemers. Vandaag zijn de gegevens van je swappartner doorgemaild. 

Als er iemand is die niets ontvangen heeft, maar zich wel heeft opgegeven, dan hoor ik het graag: info@dreamstuff.nl

We zijn met 37 deelnemers en het was een hele klus om iedereen aan elkaar te koppelen. 
Ik heb rekening gehouden met verzend wensen en andere voorkeuren, dus best wel een hele puzzel  ; )

En ik heb geluk, omdat we met een oneven aantal zijn, ga ik zelf met twee dames swappen...
Leuk! Dat is twee pakketjes maken, maar ook twee ontvangen, ha!

Heel veel plezier de komende weken met maken en ontvangen!

P.S.: en toen kwamen er nog twee aanmeldingen en zijn we met 39... leuk, maar nu is de inschrijving toch echt afgesloten ; )

7 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier swappers, vorig jaar veel pret mee gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, we mogen van start! Ik heb het geluk iets voor Tante Jannie te mogen maken, heb er al helemaal zin in. Oh en ik ben nu al nieuwsgierig naar wat alle andere maken de komende tijd. Ik zal er in elk geval, als mijn pakje gemaakt is, wat over schrijven op mijn blog. Veel plezier allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk!
    Ik doe voor het eerst mee.
    Ben al aan het brainstormen hoe ik het ga aanpakken. Uiteraard deel ik het resultaat ook op mijn blog.
    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh! lijkt mij leuk om eens aan deel te nemen. Wat moet je hiervoor doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend allemaal, veel succes en plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook super blij met mijn swappartner Grietje van Fotootje Vandaag :-) Ga er vanavond aan beginnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...