vrijdag 16 augustus 2013

Buiten eten - Eating in the garden


Met zo'n mooie zomer is het heerlijk eten in de tuin. Om insecten van het eten af te houden verfraaide ik een ijzeren afdekkoepel (of hoe noem je zo'n ding...) met haakwerk. Ik gebruikte het appeltjes patroon van ingthings en versierde de onderkant met een schulpenrand van stokjes. 
Van een bijpassend stofje naaide ik er een tafelloper bij. 









Gezellig toch, zo buiten eten?

---

We are having a wonderfull summer and it is lovely to eat in the garden. I decorated a metal anti-insect dome (or what do you call it....) with crocheted apples. I used the pattern by ingthings. I also added a scalloped edge. Also added a table runner with matching fabric. 




This is a nice way to eat in the garden, don't you think?

8 opmerkingen:

  1. sjee, hij is geweldig. heel stuk beter dan zo'n saai kaal ding. haha. en (voor wie zo leuk kan haken)zo simpel.
    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig!
    En zeer netjes gemaakt.


    P.S. Wij hebben dezelfde borden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige tuintafel zo! Ik zou zo willen aanschuiven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en origineel! Het geeft een mooi plaatje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee, dat appeltje heb ik ook al eens gehaakt. En dan dat stofje erbij voor het kleedje. Dat staat supervrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk idee, dat appeltje heb ik ook al eens gehaakt. En dan dat stofje erbij voor het kleedje. Dat staat supervrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...