zondag 28 oktober 2012

verpakking - wrapping

Zoals je gisteren kon zien had ik twee Zo geknipt boeken gekocht. Eén is voor mijn vriendin A haar verjaardag, dit is de verpakking die ik er voor maakte:
 
 
 
En wil je nou ook zo'n soort tas winnen? Doe dan mee met de give away.
Je kan nog deelnemen tot volgend weekend.

en wil je nog een papierenslinger maken voor halloween? Kijk dan hier naar mijn ontwerp van vorig jaar.
 
 
---
 
I've bought two Zo geknipt books, one is for my friend A her birthday. I made above shown wrapping for it. If you also want to win such a autumn-bag. Join the give away, you can participate till next weekend.

and do you want to make a halloween paper garland? Just find here my design of last year.

3 opmerkingen:

  1. Héél erg leuk gedaan! Voor mij is dat tegenwoordig echt het halve werk: een leuke zelfgemaakte verpakking of een kaartje!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die tas zooo leuk! Ik blijf duimen voor mezelf... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...