woensdag 9 september 2020

Verhuisd - Moved

www.dreamstuff.nl

De dreamstuff blog is verhuisd van blogger naar www.dreamstuff.nl (een wordpress blog)

Wil je op de hoogte blijven? Pas dan het site adres aan in bijvoorbeeld bloglovin, bij je favorieten, of op een andere plek waar je de blog volgt. Tip: Je kan de nieuwe bloglocatie ook toevoegen aan je blogger leeslijst met het adres www.dreamstuff.nl

Dankjewel!

Het bloggen gaat verder, maar vanaf een andere locatie

---

The dreamstuff blog is moved from blogger to www.dreamstuff.nl (a wordpress blog)

Do you want to stay informed? Change the site adress in blogloving, your favorites page or any other place where you follow this blog. You can also add the new blogsite to your blogger reading list. 

Thank you!

The blogging goes on, but from a different location

7 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Je zult zien dat je gemakkelijker volgers krijgt met een eigen url naam. Ik weet alleen niet hoe ik je kan volgen zodat je in de tijdlijn blijft komen? Kan niet denk ik? Maar anders zoek ik je gewoon op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lien, leuk als je blijft volgen. In blogger kan je de leeslijst beheren (er staat een potloodje bij) en daar kan je met www.dreamstuff.nl de "nieuwe" blog toevoegen. Dan komt het tussen je leeslijst in blogger te staan. Ik zelf gebruik de bloglovin app om blogs te volgen. En anders zien we elkaar op instagram!

      Verwijderen
  2. Ik zal eens zoeken hoe ik je verder makkelijk kan lezen. Waarschijnlijk gewoon bij Instagram. Veel succes met je "nieuwe" blog. Ik zag dat je daar al een tijdje bezig bent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk petronille dat je een kijkje genomen hebt op de nieuwe plek. Ik heb de inhoud van deze blog overgezet naar de nieuwe locatie. Daarom kan je daar nu ook de geschiedenis van bijna 10 jaar terug vinden. Vanaf nu zullen de nieuwe berichten alleen op de nieuwe plek verschijnen. Tip: zie reactie hierboven, je kan ook www.dreamstuff.nl toevoegen aan je blogger leeslijst.

      Verwijderen
  3. Ik ga proberen je te volgen op deze locatie ,en nogmaals bedankt voor de kaartjes.
    groetjes van Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Monne-floor, graag gedaan en leuk je ook op de nieuwe plek te blijven zien.

      Verwijderen
  4. Leuk, ik ga het aanpassen in mijn lijstje, tot ziens op de nieuwe locatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...