vrijdag 3 april 2020

Lente swap - Spring swap


In deze rare tijden organiseerde Lien van Keetje van Lien een Lenteswap, met het idee om via de post wat lente vrolijkheid te verspreiden. Ik werd gekoppeld aan Ellens Little Treasures en CreaInge maakte iets voor mij. Van te voren wist je niet wie iets voor je ging maken/opsturen, spannend dus. 

Lente is voor mij de start van het tuinseizoen met zaaien, broedende vogels en bloesem. Ik bedacht om een ontbijt setje te beschilderen. Met porseleinverf en afgebakken in de oven. De eitjes zijn van plastic, dus die werden niet afgebakken...



Ik zag dat Ellens Little Treasures dol is op vintage en postzegels. Daarom maakte ik een postzegelboekje 







Verder verzamelde ik allerlei lentespulletjes. Dit had ik al gedaan voordat we de #blijfthuis periode zijn ingegaan.

Bij elkaar een heel pakket en de ontvanger was er blij mee.


Over de zelfgemaakte tulpenkaart en handgemaakte postzegelenveloppen zal ik later een blogbericht plaatsen. De doos om te versturen werd gerecycled en versierd met servetten, verf, stempels en ander papier.


Ik had nog een mooie rol inpakpapier, zo gingen de cadeautjes op weg:


Ik werd zelf ook verwend door CreaInge. In mooie pastelkleuren verpakt arriveerden er allerlei leuke cadeaus:



Superblij mee! 

Ik hoop dat jullie gezond zijn. Succes met knutselen en blijf vooral thuis.

---

Lien from Keetje van Lien organised via instagram a springswap. To bring some mail happiness in these strange times. I joined and was connected to Ellens Little Treasures. Above you see the porcelain painted breakfast set I made and the stamp-folder. You find on youtube an instruction video how to make such a stamp folio by Wendy's journal adventures
Combined with other gifts this was sent in a box to my swappartner.

I also received very nice presents from CreaInge as you can see above. Beatifully wrapped in pastelcolours.Very happy with it.

Wishing you a very good health and stay at home, stay safe. 



2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...