zondag 18 maart 2018

Paaskaarten - Easter cards


Met stempels, inkt, design karton, washitape, viltstiften en lint maakte ik deze paaskaarten....

Ze zijn klaar om verstuurd te worden en gaan morgen met de postbode mee.






Toch maar gezwicht voor de populaire vervanger van veel blogs. Het is inderdaad heel makkelijk (en laagdrempelig) om iets te delen. Je zal er dus waarschijnlijk meer knutsels terug gaan vinden dan hier op de blog. Zit je ook op instagram? Misschien wil je wel mijn volger worden?

---



With stamps, ink, design cardboard, washitape, markers and ribbon I made these Easter cards.

They are ready to be snail-mailed. 

I have also started an Instagram account. You can find me as dreamstuffdesign. You will probably find more of my crafting there than on this blog. Are you also active on instagram? Maybe you want to follow me.



2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...