maandag 14 maart 2016

Nieuw hoesje - New cover



Mijn ov-hoesje was aan vervanging toe. Ik gebruikte het de afgelopen jaren iedere werkdag en daardoor was het wat gesleten.... 

In de kast vond ik een klein leuk lapje. Precies groot genoeg voor een hoesje. Met vilt en bordurgaren maakte ik een bijpassende versiering. Omdat ik weet dat het steeds in en uit mijn tas gaat, heb ik uit voorzorg het vilt afgedekt met een laagje plastic. Ook aan de binnenkant is plastic vastgenaaid om het pasje in te doen. Helemaal aan de binnenkant zitten twee stukjes karton.


Ik heb het direct in gebruik genomen en ja hoor het werkt.... door het karton heen... bliep-bliep

---

My public transportation pass cover had to be replaced. I used it over the years every working day and therefore it was a bit worn ....
I found a nice little patch in my stash. Just large enough for a cover. With felt and embriderythread I made a matching decoration. Because I know it will be put in and out my bag several times a day, covered the decoration with a layer of plastic. Also plastic is used to put the pass in. On the inside there are two pieces of cardboard.

After making I directly started using, and it works .... through the cardboard ... bleep-bleep


4 opmerkingen:

  1. Handig, maar ook nog eens heel erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een leuke manier van reizen!
    Heb je het plastic voor over je vilt vast genaaid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, plastic is eigenlijk zeiltje voor op tafel. Een rondje daarvan heb ik over het vilt rondom vastgenaaid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...