zaterdag 7 juli 2012

choco workshop

Voor mijn verjaardag (in mei) kreeg ik van M een choco-workshop van De Bonte Koe cadeau. Helemaal leuk natuurlijk! Ik ben dol op beiden: workshops en chocolade.

Inmiddels hebben we de workshop gevolgd. Het was niet alleen leuk en lekker maar ook leerzaam.

Zie hieronder het fotoverslag.

we werden ontvangen met thee en een bonbon 

vormpjes steken uit bonbonvulling (slagroom met choco gestold) 

vullingen door chocolade heenhalen

een schaaltje maken van chocolade

bonbons en schaaltje versieren met witte chocolade

truffels maken

het schaaltje vullen

en met een hele berg chocolade weer naar huis
p.s.: het werd mooi ingepakt en we kregen er de recepten bij cadeau




Naast de workshop-werkplaats is de mooie winkel (vestiging Schiedam).

Een echte aanrader, De Bonte Koe heeft vestigingen in Rotterdam, Hillegersberg en Schiedam.

---

M gave me a chocolate workshop for my birthday (in May). I love both: workshops and chocolate. Above you see a photo-report of the workshop we have followed at De Bonte Koe.

We made bonbons, chocolatetruffles and a chocolate-bowl to put the chocolates in. And during the workshop we got tea with chocolates ofcourse.

De Bonte Koe has shops in Rotterdam, Hillegersberg and Schiedam.

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kado!
    Het ziet er zo lekker uit allemaal....jummie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, krijg al trek! Dit wil ik ook een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat heerljk! Leuk kado heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammie oh daar krijg ik toch zo'n lekkere zin van... Mooi, gezellig en leerzaam, maar vooral ook lekker kado! Warme creatieve groetjes van Susan
    Oh ja bij blogvriendin MiM zie je in haar blog Mim's tasjes recepten en handleiding om zelf bonbons te maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmmm, om jaloers van te worden!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vandaag ook weer bonbons gemaakt, voor het feest morgen voor mijn verjaardag alvast. Dit is weer een heel andere techniek zo te zien. Leuk om te doen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat ziet er geweldig EN lekker uit, wat een leuk kado zeg, lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk ziet het er uit, lijkt me super leuk om te doen.
    Leuk dat je mee doet aan de give away,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...