zondag 24 juni 2012

Dikke vegetarier! - Big veggie!

Nee, ik ben niet aan het schelden...


Tadaa, ik heb hem nu ook....


en dik dat hij is...



niet gevuld met allerlei foto's maar met heel veel informatie en recepten....


en af en toe een tekening ter illustratie van een techniek....


en overzichtelijke tabellen....


en euh, nu nog aan de slag ermee..., als ik een foto heb van een gerecht wat ik heb gemaakt zal ik het posten met label DDV....

---
I'm not calling names....

But it is de the Dutch title of the translated cookbook: How to Cook Everything Vegetarian by Mark Bittman. It is filled with information and more than 2000 receipts.

I'm very happy with it! Only have to start making.... when I have pictures of receipts made I will post them with the label DDV



1 opmerking:

  1. Ik heb het boek laatst eens doorgebladerd en ik twijfel nog of ik hem op m'n verlangslijstje zal zetten of niet. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...